No niin nyt onkin jo helmikuukin kohta mennyt ja pitäisi varmaan kertoa jotain tästäkin kuusta.
Kuukausi on mennyt nopeasti. Aloitin neulomaan tuota peitettä mökille, lankavaihdosta ostamastani ravenna chenillelangasta. No nyt pitää sitten keksiä millä langalla työtä jatkaa, kun kokoa pitäisi saada vielä hieman lisää.
418430.jpg

No lankaterroristimme Welho rakastaa tätä jo tällaisenakin. Pitäsiköhän luovuttaa peite hänelle. Saisi nuorimmainen lämpöisen nukkumapaikan. Ei tämä taida kuitenkaan pärjätä Nössön sylille. Nössö on siis vanhin kissamme iso musta kotikissa uros.

Tämän jälkeen neuloin taas yhdet puuvillasukat itselleni kesäksi. Sukkia, kun ei ainakaan minulla ole koskaan liikaa.

418427.jpg

Alotin toisenkin sukkaparin Novitan Butterfly langasta vaan kauhukseni huomasin hukanneeni toisen lankakeristäni. No nyt on sitten tarkoitus saada toista väriä ja tehdä ns. eripari sukat. Lisään mukaan kuvan kunhan saa otettua kunnollisen sellaisen. Ehkä onnistun siinä jo huomenna. niinkuin näkyy varpaista lähdettiin taas ja neulekuvio on nukkumaijan sukista Ullaneuleesta.

421055.jpg

Aloitin neulomaan langasta, joka muistuttaa lähinnä bukleematon lankaa, tyynynpäällistä terassintuoliin mökille. Haluan sinne kestävät ja tukevat istuintyynyt ja selkänojaan tukevat ja kestävät sekä samalla ihoystävälliset kirjavat yksilölliset tyynyt. No messuilta ehkä löydän lisää materiaalia ja olen jo saamassa lisää tuollaista mattolankaa toiseen tuoliin. Ajan kuluessa olisi kiva neuloa kaikkiin puutarha- ja parveketuoleihin uudet tyynynpäälliset ja oikeilla mitoilla.

418429.jpg

Eilen Ari kävi minulle Lidlissä ja osti sieltä lankoja ja muutakin. No siinä kävi sitten niin, että piti vielä laittaa ystäväkin asialle, kun isäntä toi minulle kaksi pakettia samaa väriä.
Virhe tosin oli minunkin, koska en väsyneenä ja kipeänä ajatellut asiaa tarkemmin, kun hän soitti ja kysyin asiasta minun mielipidettäni.

418428.jpg

Huomenna onkin sitten taas tapaaminen täällä Turussa ja sinne pitää mennä. Tuleekohan sitä taas hankittua lisää lankaa. Ensi vuonna pitää sitten kai minunkin harkita lankahamstereita. On kuitenkin hankalaa minulle jos kuukausi on taas helmikuu, kun minun synttärini osuu juuri tähän.
No se nähdään sitten ensi vuonna miten käy.