Olen tässä yrittänyt uudistaa blogejani, neuloa ym. Olen siis ollut tässä koneellani paljon ja neulonut tuota keltaista peitettä sekä terassin tuolin tyynynpäällistä.

Peitteen ensimmäinen kaitale on valmis ja tässä on kuvat siitä.

441540.jpg

Ei mahtunut yhteen kuvaan. Piti ottaa kokonaista neljä kuvaa tuosta kaitaleesta.
pituutta kaitaleella on noin 180 senttiä.

441541.jpg

Lankaa tähän kaitaleeseen meni yksi 200g kerä tuota Lidlin akryylilankaa sportimoa.

441542.jpg

Malli on oikeastaan eräänlaista vapaata neulontaa sillä erotuksella, että neulon tuohon kaikkia mahdollisia kuvioita, joita näen ja joista pidän eli kaikki suikaleet tulevat olemaan erilaisia. Nyt minun pitää vain löytää Vihreää lankaa lisäksi. Harmi etten hoksannut ostaa sitä heti. No kaipa minä jotain löydän vaikka tuolta messuilta ensi lauantaina.

441543.jpg

Toinen kaitale on jo aloitettu. Joten työ edistyy hyvin. Toivottavasti saan tämän kevään aikana valmiiksi, jotta on sitten mökillä laittaa hartioille viileänä kesäiltana.

441545.jpg

Tiistai oli ihana postipäivä. Tuli paketti Tapion kaupasta. Sieltä sain myös tuota jo lopetettua Butterflyta joten nyt saan sukkanikin valmiiksi.
Samalla tuli myös Suuri Käsityölehti ja siinä on nyt ihania neulemalleja ainakin minun mielestäni.

441544.jpg

Terassin tyynynpäällinenkin sai uuden kaitaleen eli nyt niitä on jo kolme. Neljäskin on aloitettu ja kun se on valmis nii sitten vai sivut ja yhteen liittäminen ja minulla on ensimmäinen Terassin tuolin tyyny kohta valmiina.

441546.jpg

Tällä viikolla posti toi myös verhokangasta minulle, sillä kesäksi meille tehdään mahdollisimman edullisesta kankaasta verhot. Asumme kuudennessa kerroksessa ja aurinko porottaa sisään koko aamun. Tuo tuhoaa verhot yhdessä kesässä, joten en halua pitää talven verhoja ikkunassa kesällä.

Taidan kuitenkin ottaa nyt ikkunassa olevista verhoista kuvan ennenkuin otan ne alas.
Eilinen käsityö tapaaminen oli ihana. Meillä oli todella hauskaa ja paikalla oli paljon uusia. Aikaakin kului todella paljon. Ari ihmetteli, kun tulin kotiin: Miten jaksoit olla viisi tuntia siellä. No kun aihe on mieluinen ja ystäviä paikalla niin aika kuluu siivillä.

Ennen lähtöäni tapaamiseen tein itselleni kännykkäkorun. Kuvaa ei siitä vielä ole.... se on korusilmukka johon on kiinnitetty kaksi kerrosmerkkiä( metallisia kissoja). Nyt minulla on sitten aina kerrosmerkit mukana, sillä yritän pitää kännykän aika taskussani.

443576.jpg