Tänään oli vuoristorata päivä. Päivä alkoi iloisesti. Tiedossa oli monta ihanaa asiaa.
Asiat menivät kuitenkin toisin. Ystäväni oli pahoittanut mielensä ja halusin lohduttaa häntä. Meillä oli hyvä keskustelu ja olin siitä iloinen. Sitten tein virheen; olin liika utelias ja minun piti mennä lukemaan sama juttu kuin pikkuisen. Masennuin ja suorastaan vihastuin. No pääsin siitä yli kun ajattelin toista ystävääni, joka oli tulossa käymään.

513973.jpg

Hänen tulonsa estyi ja en saanut häneen yhteyttä, joten olin huolissani. Yhteyden saaminen otti senverran kauan, että päivän muut suunnitelmat menivät sekaisin. Pääasia oli kuitenkin, että ystävälleni ei ollut sattunut hengenvaarallista.

513975.jpg

Nämä langat minun piti hakea eilen ja uskoin jo etten niitä saa. Onneksi kuitenkin kolmas ystäväni soitti ja tarjoutui hakemaan ne minulle. Joten sekin asia järjestyi.

513977.jpg

Pääsin ihailemaan ja räpilästämään uusia lankojani ja mmiettimään mitä niistä saisin aikaiseksi. Huusin nämä huutonetistä ja olen ostokseeni erittäin tyytyväinen.
Yksi asia jäi lopulta hoitamatta ja se pitäisi hoitaa nyt tänään.
Pitää varmaan tarttua puhelimeen ja selvittää onnistummeko tänään hakemaan niitä kaivattuja punsseetrin palasia. Meillä kun on lennellyt muutama ikävä koiperhonen.
Kerron sitten illalla tai huomenna onnistuinko.

513979.jpg