Ixu haastoi minut luettelemaan 8 asiaa joihin olen tyytyväinen ja ne ei saa liittyä perheeseen. Huh... no tässä tulee
1.
Olen tyytyväinen, kun saimme olla lähes koko kesän mökillä.
2.
Olen tyytyväinen, että saan koristekurpitsa satoa.
3.
Olen tyytyväinen uuteen kannettavaan tietokoneeseeni ja siihen, että ensi kesän voi käydä mökiltä netissä.
4.
Olen tyytyväinen, että muutimme kotiin viikonloppuna.
5.
Olen tyytyväinen, että saan tehdä Finmollyjä ystäville ja, että niistä on iloa monille neuloville ja kirjoville ihmisille.
6.
Olen tyytyväinen, että minulla on ihania ystäviä netissä.
7.
Olen tyytyväinen, että pystyn neulomaan ja, että minulla on lankoja varastossa. Samoin voin suunnitella niistä kaikkea kaunista.
8.
Sama kuin Ixulla olen erittäin tyytyväinen, että tämä on nyt täytetty.

Hei älkää vaan sanoko, että joku pitää haastaa tähän.....hmmmm
no....... minä haastan Annathan Outi anteeksi sinut.

After2a

Eilen illalla ukkosen jälkeen näkymä keittiöstä.